woensdag 30 januari 2013

dag 3

Dag drie: toen ik aankwam op de fitness kreeg ik meteen een stofzuiger in mijn handen geduwd. Mijn voormiddag bestond dus uit de hele fitness stofzuigen, daarna heb ik deelgenomen aan een groepsles. Het was zeer zwaar maar na de workout voelde ik mij goed.
In de middag ontdekte ik dat ik mijn eten thuis was vergeten, dus tijdens de middag heb ik niets gegeten.

Na het werk hadden we met iedereen afgesproken. Eerst gingen we iets eten in een pizzeria, daarna zijn we naar de film gegaan!! Het was een goede avond.

2 opmerkingen:

  1. Hey Cedric

    Fijn om lezen te het je ginder zo goed vergaat. Geniet van je ervaring ginder en kom met een ruime bagage terug!

    Succes verder

    Greet Willems

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed trainen in het stofzuigen, zou ik zeggen ;-)
    ik hoop dat je het naar je zin hebt ondanks dat vele poetsen.
    Hoe is weer daar?

    groeten van het thuisfront
    van Didi, Cathy, Vincent en mama

    BeantwoordenVerwijderen